Aug 16, 2012

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum kalian kengkawan sekalian :)

~sila click pada gambar untuk tumbesaran yang maksima.


Selamat menyambut hari raya kepada sahabat-sahabat sekalian. Nak tag nama sorang2 yang tinggalkan komen di sini, saya kurang kemampuan (alasan!).

Saya mintak maaf segala salah silap sepanjang sesi kita berkomunikasi di sini.

Maaf if ada salah kata, salah jawab, salah eja dan seangkatan dengannya yang boleh membuatkan kalian memarahi, mengutuk, mengfed-up dan terus lari meninggalkan blog.

Saya manusia biasa aja yang kadang2 sentap, emo terlebih. ~uhuk!

Akhir kata, saya mintak maaf, mintak maaf, mintak maaf dan mintak maaf. Mintak halal semuanya kawan-kawan :'(

p/s- BMJM sat lagi saya update :D sebagai penutup sebelum raya. InshaAllah jika ada izinNya, kita bertemu lagi selepas raya nanti. :D

3 comments:

Anonymous said...

Slmt ari raye kak arsha.....

MaY_LiN said...

slamat hari raya aidilfitri arsha..
maaf zahir batin
salah silap terkasar bahasa terguris terasa..n segala ter
harap dapat dimaafi

kite da nak titun ni..
esok kite baca ya..

kucc_aprilsnow said...

selamat hari raya kat awak juge!